01 abril 2020

PROPOSTA ACTIVITATS, DIMECRES 1 D'ABRIL


Bon dia famílies!!
Avui vull començar el meu contacte amb valtros amb un gran missatge que hem volgut llançar a través d'aquest video de  tot el claustre del meu estimat centre. La importància de valorar les coses que no tenim en aquestos moments i apreciar les que feim cada dia. 
Son moments especials i tant el meus companys com jo volem dedicar-vos aquestes imatges amb un gran missatge: Tots junts sortirem d'aquesta situació!!! 

US TROBO A FALTAR!!!!
GRÀCIES COMPANYS/ES, CEIP CAN CANTÓ


https://www.youtube.com/watch?v=7i5unZMtIYA&feature=youtu.be


I amb l'alegria d'aquest video, segueix super contenta de veure les imatges que m'enviau cada dia. Gràcies!!!Sou molt especials...

 

 
 

 
 




Avui vull presentar-vos diverses propostes d'orientació espaial, és una habilitat bàsica en l'aprenentatge dels infants, depenent en gran mesura del procés de lateralitat i el desenvolupament psicomotriu. A més la lateralitat té molta importància  en el procés de l'adquisició de la lecto-escriptura. Aquí teniu l'enllaç amb moltes activitats.













A més, sabeu el que m'agraden els contes i la importància que tenen en aquesta etapa. A la classe dels àrbres també els agraden molt. Dins el nostre treball cooperatiu varen contar un que els va agradar molt: L'elefant Elmer.




Aquí teniu l'enllaç i podeu després compartir la història amb  preguntes i la realització d'un dibuix per part de cada infant. Esper les vostres imatges !!!




Esper que estigueu bé i uns tramet tota la meva estima i energia positiva.
Una abraçada ben forta a tots els meus infants.
 Us enyor moltíssimim !!
Olga.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

SORTIDA CONSERVATORI DE MÚSICA I DANSA EIVISSA

     Dins del programa "Les escoles al conservatori" hem pogut conèixer les activitats que es realitzen en aquest centre, ens han ...