24 marzo 2020

PROPOSTES ACTIVITATS, DIMARTS 24 MARÇ

Hola famílies !!!
Que contenta estic per tot el que m'heu enviat...el repte proposat super superat !!!!



Motíssimes gràcies per totes les vostres produccions sobre la primavera...han quedat precioses!!!
M'ha encantat veure les vostres caretes i somriures.
Estau super guapos....quines ganes de donar-vos una gran abraçada.....

Aqui teniu una mostra dels resultats que  m'heu enviat...REPTE SUPERAT !!!!

 

 

 

 

 

 


 
 







                                  4000 gràcies


El repte d'avui serà elaborar una recepta de cuina molt sencilla, Galetes de Mantega!!
Aquesta recepta la varen fer a classe, segur que si mirau el blog a entrades anteriors us sortirà.

Aquí teniu els ingredients, son molt senzills i segur que els podeu trobar a casa:

INGREDIENTS GALETES DE MANTEGA
- 2 ous
- 350 gr. de farina
- 1 sobre de llevat
-100 gr. de mantega
- 200 gr. de sucre

Tot barrejat i quan tingueu la massa l'heu de deixar mitja hora a la gelera amb fill transparent.

Jo a casa amb els meus fills i el meu nebot ho varem elaborar ahir a la tarde i mirau el resultat.....

 

Boníssimes!!!! ara només quedava decorar-les amb birutes de colors, xocolata, nata, sucre,,,deixau la vostra imaginació i creativitat lliure.

Amb aquesta proposta podeu fer diverses activitats:
- podeu escriure primer la recepta i treballar la lecto-escriptura
- podeu  mesurar els ingredients
- podeu contabilitzar el temps del forn ( amb ajuda de l'adult)
- podeu ajudar a netejar la cuina després de l'elaboració...

Ara esper les vostres produccions i les vostres decoracions....ànim sortiran molt bones estic segura!!!

Us deixo un enllaç a on també podreu trobar més receptes de cuina pels infants. Serà divertit crear amb els aliments...ja veureu.

https://pin.it/1eME9Uy



Comentar-vos que algú de vosaltres m'ha demanat si us podia orientar per desenvolupar activitats curriculars i enviar alguns exemples.

Us deix un enllaç per traballar la lecto-escriptura i conscienciació fonològica:

https://pin.it/YNdArb3

La vareta màgica d'Infantil: CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA Lectura Montserrat

Plataforma de publicación libre para revistas digitales, publicaciones interactivas y documentos online. Convertir PDF a html5. Title: Material Montserrat, Author: diversitat Bloc recursos, Length: 12 pages, Published: 2015-04-02   Dic monosilabs pro



Aqui us podeu descarregar i imprimir models d'activitats relacionades amb la lecto-escriptura i les lletres, el seu so i el seu nom. Aquestes propostes els infats les tenen al racó de lecto, per tant son familiars per ells i sabran fer-les molt bé.

Recordau que estem parlant d'infants de 4 anys, intentar avançar en continguts que no són significatius per  ells no serà molt adequat. Les activitats que proposem son lúdiques, divertides i per afavorir aquestos moments tant especials que estem vivint.

Per això, jo intento orientar-vos i enviar-vos  recomanacions adequades a la nostra vida d'aula i la seva edat . I sempre que necessiteu algo no dubteu en demanar-m'ho.

Estau  fent molt a les vostres cases...enhorabona i gràcies!!!

Recordau que a part del blog, estem en contacte  a través del whasap i també podeu fer servir el meu correu electrònic: omartinez@educaib.eu



Bé, esper les vostres galetes amb molta impaciència!!

Fins demà, una forta abraçada amb molt de carinyo,
Us trobo a faltar !!
Olga.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

QUÈ TREBALLAREM AQUEST 3R TRIMESTRE?

  Aquí teniu un quadre amb els principals sabers que anem a treballa aquest trimestre per tal que pugueu dur un seguiment de la feina que fa...