11 mayo 2020

PROPOSTA D'ACTIVITATS, DILLUNS 11 DE MAIG

Bon dia famílies!!!
Com a anat el cap de setmana? Esper que bé, avui és principi de setmana i l'agafem amb força i ganes. Ànim a tots i totes!!!

Vull començant agraïnt tota la feina que estau realitzant envers les propostes que propesem al blog.
Enhorabona famílies, estau fent unes grans tasques!!!

Aquí teniu alguns exemples de tot el que m'heu enviat...

 

 

     


    


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

   


        

  


  



Sou molt grans...heu creat unes construccions super xules, els vostres abededaris particulars son fantàstics. Quina gran feina classe dels àrbres !!!

La proposta d'avui serà per treballar la lecto-escriptura.
El procés de l'adquisició de la lecto-escriptura és evolutiu, poc a poc l'infant mantindrà el significat del text. Sabrà que les lletres parlen d'aquel objecte i per tant, un text no pot servir per un altre imatge. 
Relacionar el significante-significado, descobrint que el text escrit està relacionat amb els sons que s'emiteixen quan parlen, és l'objectiu de les propostes d'avui. Així, poc a poc, l'infant començarà a atribuir part de l'emissió sonora amb parts de l'emissió escrita.Es a dir, relacionar sons amb grafies i acabant descobrint el nostre sistema de lectura.


En primer lloc tindreu dos propostes que us ajudaran a cercar les lletres que us indiquen a la feineta. Teniu dos alternatives per poder triar, si us ve de gust podeu fer les dos  i escriure les paraules dels dibuixos a mes de pintar-los.


A continuació, dos propostes relaccionades. Primer els infants hauran d'unir els pictogrames amb la lletra corresponent, i a la segona proposta hauran de retallar els dibuixos de la primera i aferrar-los a la casella adequada.


I per últim, hauran de relaccionar dos objectes que comencen per la mateixa lletra.
Estic segura que ho faran super bé!!



Comentar-vos que si a l'hora de desevolupar aquestes propostes voleu comença a posar el nom i el llinatge de cada infant serà una manera d'agafar confiança i anar-lo treballant.
Simplement haureu de posar-li el model i ells ho hauran de copiar.

Recordau que són propostes per donor-vos alternatives, no es necessari fer-les totes.

Mencinar que, tal i com us vaig comentar, dimecres és l'aniversari de na Martina Salomao, i realitzarem una video llamada per felicitar-la i passar una estona tots junts. Us esper !!!

Esper també poder veurer els vostre resultats de les propostes ...

I abans de despedir-me m'agradari recomendar-vos una entrevista amb un psicòleg i psiquiatra, Luís Gutiérrez Rojas,que jo vaig tenir l'oportunitat d'assitir a alguna de les seves conferències i és fantàstic.
Pens que us pot ajudar a entredre millor als vostres fills/es en aquest situació i dona eines per diferents situacions i dubtes en el procés educatiu de les famílies.
Si teniu una estoneta, val la pena dedicar-li un temps. A mi personalment m'ha agradat molt.



Una abraçada ben forta a la meva estimada classe dels àrbres...
Amb molt de carinyo,
Olga.























No hay comentarios:

Publicar un comentario

SORTIDA CONSERVATORI DE MÚSICA I DANSA EIVISSA

     Dins del programa "Les escoles al conservatori" hem pogut conèixer les activitats que es realitzen en aquest centre, ens han ...