24 febrero 2019

LECTO-ESCRIPTURA

Hola famílies:
Una nova proposta per continuar donar les eines i avançar en l'aprenentatge de l'escriptura.
El llenguatge escrit és un instrument de comunicació, i com tal, s'ha d'ensenyar en una situació de comunicació reial a partir de textos autèntics que permiteixen l'aprovació del seu significat.

Les hipòtesis formen part del procés d'ensenyament, hipòtesis de cartells i logotips reials que permiteixen viure situacions identificatives i que satisfagen les necessitats reials de la vida quotidiana de l'infant.

Veure com els logotips,cartells, rètols que heu portat de casa ens han servit..

Mitjançant les hipòtesis que cadascú va verbalitzar, hem analitzat els diferents textos i hem fet les nostres primeres produccions amb model.














També ens ha servit per visualitzar i comparar les lletres que ja coneixem...





Recordar-vos que això és un procés maduratiu, a la nostra vida d'aula només donem les eines per anar avançat poc a poc i de manera significativa.
Salutacions,
Olga,


No hay comentarios:

Publicar un comentario

SORTIDA CONSERVATORI DE MÚSICA I DANSA EIVISSA

     Dins del programa "Les escoles al conservatori" hem pogut conèixer les activitats que es realitzen en aquest centre, ens han ...