24 febrero 2019

LECTO-ESCRIPTURA

Hola Famílies:
Continuem treballant  diferents propostes envers l'escriptura des d'una metodologia constructivista.
A partir d'aquest enfoc de l'ensenyament-aprenentatge ensenyam als infants el caràcter instrumental del llenguatge escrit.
Partint de les idees i de l'entorn més proper, el seu nom, intentarem desenvolupar les habilitats de la lecto-escriptura a través d'un aprenentatge significatiu.

El seu nom serà el primer text que l'infant voldrà llegir i escriure.
En l'ús pràctic de la llengua escrita, el nom del nin adquireix un paper molt important, està present en moltes situacions de la nostra jornada escolar: passar llista, calaixos, .....per lo que supossa el seu primer text escrit treballant algo molt important: la seva identitat, ho identifica.

Mitjançant els equips de Treball Cooperatiu  tots han anat formant i treballant el seu nom propi, ajudant-se i col.laborant entre ells per realitzar aquesta proposta.

Mirau que bé ho fan i com s'ajudan!!!!













Salutacions,
Olga.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SORTIDA CONSERVATORI DE MÚSICA I DANSA EIVISSA

     Dins del programa "Les escoles al conservatori" hem pogut conèixer les activitats que es realitzen en aquest centre, ens han ...