15 enero 2019

APADRINAMENTS

 Hola famílies:
Avui hem començat l'activitat de l'APADRINAMENT, els nostres infants comparteixen amb els alumnes de 3r una sessió cada quinze dies per realitzar diferents activitats relaccionades amb la lecto-escriptura, joc, treball cooperatiu i totes aquelles propostes que impliquin compartir, interactuar, ajudar i afavorir una cohesió de grup.

Aquestos són els alumnes que ens han visitat, mencionar que són els meus darrers alumnes que jo vaig tenir en infantil. Per tant, personalment, estic molt contenta de tornar a compartir amb ells i amb els meus nous alumnes.
Moment de la presentació....



Dinàmica de la pilota, treball cooperatiu...






Us presenta a Pep, el seu tutor i company que ens acompanyarà en aquestes sessions...


Moment de joc compartit,...
alguns alumnes meus estaven super contentes per què en aquesta classe estan els seus germans...mirau quines caretes de felicitat !!!!















Ens despedim fins el proper dimarts amb molt alegria pels moments que hem passat...
Gràcies a la classe de 3r,
Ens ha encantat compartir amb vosaltres !!!




Salutacions,
Olga.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

SORTIDA A LA COMISSARIA DE POLICIA LOCAL D'EIVISSA

  Estimades famílies, Dins el programa d'Educació Viària organitzat per l'Ajuntament de Vila, hem realitzat una sortida a la comissa...